niedziela, 21 października 2012

Faceci lubią krągłości

Skoro większość panów deklaruje, że lubi krągłe panie, to w czym problem? Ano w tym, że krągłe - nie znaczy grube :)

Ok, przyznajmy - gusta facetów są różne. Jedni lubią szczupłe i niskie (w większości dlatego, że sami mają maksymalnie 1,7 m. wzrostu), inni wolą chude i wysokie (żeby dobrze się prezentowały?), jeszcze inni - grube (tylko gdzie oni są?), z kolei chyba większość woli po prostu normalne. Kobiece.

Zawsze mnie zastanawiało, co definiuje kobiecość. Biust, biodra, a może wrażliwość? Niby mam to wszystko, ale kobieco się nie czuję. A może chodzi o naszą psychikę? Pewność siebie? Pewność swojego seksapilu? Uroda? A może wszystko na raz?

Już chyba wcześniej pisałam, że strasznie mnie irytuje, jak ktoś mówi, że dziewczyna musi mieć "to coś". Być może dlatego, że mój były wytknął mi, że "tego czegoś" nie mam. Od tamtej pory zastanawiam się czym może "to coś" być.

Podejrzewam, że dla każdego jest to coś innego, jednak - jak już wyżej pisałam - większość facetów preferuje podobny typ urody. Ładna buzia, zaokrąglenia tu i ówdzie, jednak też bez przesady.

To, że mężczyźni zachwycają się biodrami i dużym biustem nie znaczy, że będą się zachwycać tym samym w rozmiarze +50. Wprost przeciwnie. Atrakcyjność kobiety spada na łeb na szyję, jeśli nosi rozmiar powyżej 46.



Nie przeczę jednak, że gruba dziewczyna (ze sporą nadwagą) również może czuć się kobieco i seksownie. Jej jest jednak dużo ciężej (dosłownie i w przenośni).

Kiedy ważyłam ponad 80 kg. chodziłam z koleżanką na różne imprezy do klubów. Pijana byłam odważniejsza, ale nigdy nie traciłam kontroli i hm...świadomości. Moja pewność siebie jednak spadła na łeb na szyję kiedy zobaczyłam na sobie wzrok faceta pełny pogardy i...obrzydzenia. Była to chwila trwająca nie dłużej niż trzy sekundy, jednak skutecznie mnie zniechęciła do jakichkolwiek podbojów.

Jestem wrażliwa na takie rzeczy, są jednak grubasy, którym wszystko jedno i tym się nie przejmują. Mimo uwag niektórych, dalej czują olbrzymią pewność siebie, czego im zazdroszczę.

7 komentarzy:

  1. Ja przestałam wierzyć w to, że tylko wygląd się liczy kiedy poznałam pewniego faceta. Był niski, z brzuskiem, miał krzywe nogi, seplenił, miał blizny na twarzy, był łysy, zezowaty. I co? Rwał laski jak świeże wiśnie! :D Miał właśnie to coś, czego nie da się zdefiniować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z facetami to zupełnie inna historia :)

      Usuń
    2. Do autorki
      cytuję Ciebie: "To, że mężczyźni zachwycają się biodrami i dużym biustem nie znaczy, że będą się zachwycać tym samym w rozmiarze +50. Wprost przeciwnie. Atrakcyjność kobiety spada na łeb na szyję, jeśli nosi rozmiar powyżej 46. "
      Dlaczego tak uważasz? Jestem 100acetem i się z Tobą nie zgadzam. Jeszcze raz zapytam dla czego tak uważasz bo po prostu nie rozumiem na jakiej podstawie tak twierdzisz?
      sam jestem dość drobnej/średniej budowy i fascynują mnie kobiety o pełnych kształtach wiek/gabaryty mają mniejszą wagę niż proporcje/osobowość :-) jak dla mnie.
      -Rio

      Usuń
  2. Faceci lubią krągłości, owszem - pupę, jędrny biust... Ale jeszcze nie spotkałam takiego, który zachwycałby się fałdkami na brzuchu, albo wylewającymi się ze spodni boczkami :D Tak że lepiej zamiast usprawiedliwiać sobie dietetyczne grzeszki tym, że w końcu oni lubią okrągłe kształty, lepiej zrobić na przykład serię ćwiczeń na jędrne pośladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś czytałam, że jakieś naukowe badania potwierdziły, że wyznacznikiem atrakcyjności kobiecej figury jest stosunek obwodu talii do bioder i biustu, czyli mężczyźni preferują figurę klepsydry. I najciekawsze jest to, że ponoć atrakcyjnymi wydają się być zarówno szczupłe kobiety jak i te otyłe, jeśli widać wyraźną różnice między obwodem talii a resztą ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to chyba ma związek z rozmnażaniem. W sesnie, że faceci nieświadomie szukają kobiety o szerszych biodrach,bo wydają się one być "lepszymi do rodzenia dzieci", a co za tym idzie - zapewnią przetrwanie gatunku :D
      Taki tam męski instynkt:D

      Usuń
  4. Piersi tej pani na zdjęciu jak dla mnie są wręcz monstrualne. Pewnie, że mężczyzną podobają się kobiety pewne siebie, nawet te w większym rozmiarze(w granicach rozsądku oczywiście). Ale jak byś pewnym siebie, gdy się samemu dobrze nie czuje w swoim ciele?

    OdpowiedzUsuń